Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je een bestelling wilt retourneren. Dat kan gewoon bij ons. Hoe je dat doet, hangt af van de reden dat je het artikel/de artikelen wilt retourneren.
In dat geval heb je bij ons 45 dagen om te bepalen of je je aankoop wilt houden. Besluit je binnen 45 dagen om een aankoop te retourneren. Dan kun je dat bij ons aangeven.
Dat doe je met een servicebon die je hier aanmaakt. Je ontvangt dan van ons informatie over hoe je het artikel kunt terugsturen. Daarna heb je nog eens 5 dagen om het product naar ons op te sturen.
We accepteren je retour onder de volgende voorwaarden:
Nadat we je product ontvangen hebben en het voldoet aan de voorwaarden dan storten wij het aankoopbedrag binnen 7 dagen op je rekening.
Je hebt 14 dagen om bij ons aan te geven dat een product beschadigd is. Neem hierover hier contact met ons op. We kijken dan samen naar een oplossing door bijvoorbeeld: reparatie, het vervangen van een onderdeel, het ruilen van het product of je krijgt gewoon je geld terug.
Nadat we je melding hebben ontvangen, nemen we binnen drie werkdagen contact met je op.